Ahad, 21 Mac 2010

ALBUM GALAPAGOS BAKAL DI RELEASEKAN MINGGU DEPAN....


Hello hai....lapoooooooooooooooor diri....Dah lama tunggu kini kemari Kump Galapagos nama d beri...Terimalah album terbaru daripada kami akan d release hujung minggu ini.......Salah satu album yang melengkapkan kerjaya seni saya sebagai seorang pencinta seni...bermula dengan penyiar , menjadi komposer & penulis lirik , berlakon dan kini bergelar artis rakaman ......moga-moga bakat kurniaan Ilahi akan dapat digunakan sebaik mungkin untuk menghiburkan keluarga,rakan-rakan serta para peminat yang memberi sokongan padu selama ini.....Aku berkarya kerana minat , Aku berlagu kerana kamu , Aku berjenaka kerana kamu , Aku berada d sini juga kerana kamu......Harga untuk album pengenalan ini hanya RM 10.00 sahaja ......yang nak order boleh terus hubungi OMARA PRODUCTION 0134220091...nantikan keminculan Kump.GALAPAGOS bersama seorang lagi Artis OMARA ...FARDIANA dan juga STAR SCREAM akan berada d Tesco Extra Seberang Jaya pada 28 Mac 2010 pukul 10.00 pagi hingga 9 malam sempena Ujibakat Bintang Klasik 2010 ...Boleh juga dapatkan album GALAPAGOS d sana........Lapooooooooooooor diri...

Tiada ulasan: